ساده ترین و کاربردی ترین روش ایزوله سازی کفش برای جلوگیری از انتقال ویروس، باکتری، میکروب و سایر آلودگیها، استفاده از نایلون می باشد. کاور کفش های نایلونی، در اتاق های عمل، آزمایشگاهها، مراکز درمانی، برخی شرکتها و ... مورد استفاده مداوم قرار می گرفت؛

اما ظهور ویروس کوئید 19 و ضرورت جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس به وسیله کفش، استفاده از کاورهای کفش را در اکثر اماکن عمومی اجتناب ناپذیر نمود. بخصوص زمانی که این مکان عمومی، مهدکودک، مطب، بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، آزمایشگاه و مواردی از این قبیل باشد، لزوم بکارگیری کاور کفش بسیار بیشتر احساس می شود.

کاور کفش یکبار مصرف بسته 200 عددی

95,000 تومان
  • قابل استفاده برای 100 جفت کفش
  • دارای کش نگهدارنده
  • آسان جهت استفاده
  • مناسب بیمارستانها، مراکز درمانی و سایر اماکن عمومی

نایلون کاور کفش مکانیکی T بسته 100 عددی

390,000 تومان
  • نایلون کاور کفش مکانیکی T بسته 100 عددی

     
    1. قابل استفاده برای 50 جفت کفش
    2. دارای 4 گیره جهت نصب در زبانه های چهار گوش دستگاه کاور کفش مکانیکی 
    3. آسان جهت استفاده
    4. کاور نمودن کفش ها بدون تماس و دخالت دست
    5. مناسب بیمارستانها، مراکز درمانی و سایر اماکن عمومی

رول دستگاه کاور کفش چسبی مدل 1200S

  • مناسب دستگاه کاور کفش چسبی مدل 1200 و 1100
  • ایزوله سازی کامل کفش در مقابل آلودگی ها و ویروس های محیط
  • سهولت استفاده
  • قیمت اقتصادی
  • مناسب هتلها، شرکتها، بیمارستانها و آزمایشگاهها، مجتمع های اداری و تجاری، مهدکودک ها، باشگاههای ورزشی و سایر اماکن عمومی

رول دستگاه کاور کفش حرارتی PVC ایرانی- 800 عددی

1,100,000 تومان
  • مناسب دستگاه کاور کفش حرارتی QUEN (GREEN)
  • ایزوله سازی کامل کفش در مقابل آلودگی ها و ویروس های محیط
  • سهولت استفاده
  • قیمت اقتصادی
  • مناسب هتلها، شرکتها، بیمارستانها و آزمایشگاهها و سایر مراکز درمانی، مهد کودک ها، باشگاههای ورزشی، مجتمع های اداری و تجاری و ...

رول دستگاه کاور کفش حرارتی 1000 عددی

3,090,000 تومان
  • مناسب دستگاه کاور کفش حرارتی QUEN (GREEN)
  • ایزوله سازی کامل کفش در مقابل آلودگی ها و ویروس های محیط
  • سهولت استفاده
  • قیمت اقتصادی
  • مناسب هتلها، شرکتها، بیمارستانها و آزمایشگاهها، مجتمع های اداری و تجاری، مهدکودک ها، باشگاههای ورزشی و سایر اماکن عمومی

نایلون کاور کفش

نایلون کاور کفش در مدلها و طرحهای مختلف به بازار عرضه شده است. برخی از آنها به صورت دستی قابل استفاده هستند و برخی ویژه انواع دستگاههای کاورکفش و متناسب با کارکرد آنها، تولید شده اند.

کاور کفش های سنتی، نایلون های کش دار هستند. این نایلونها به صورت دستی از مخزن کاور کفش برداشته شده و به دور کفش کشیده می شوند. کش این نوع کاور، به دور مچ پا افتاده و باعث نگهداری کاور به روی کفش می شود.

استفاده از این نوع کاور کفش، اگرچه بسیار ساده و کم هزینه است، اما معایبی نیز دارد:

نخست اینکه برای کاور نمودن کفش، باید یک پا را در هوا نگه داشت و در حالتی نامتعادل تلاش نمود تا کاور را به دور کفش کشید. بدیهی است این موضوع برای بانوان به ویژه آنهایی که کفش پاشنه بلند دارند و همچنین کودکان بسیار سخت و آزاردهنده است. ضمن اینکه در این شرایط، احتمال تماس دست با کف کفش و آلوده شدن آن نیز وجود دارد.

موضوع دوم، کیفیت نایلونهای یکبار مصرف است. این نایلونها معمولاً جنس نازکی دارند و برای استفاده کوتاه مدت قابل استفاده هستند. در اثر تردد زیاد پاره شده و یا روی کفش می چرخند. بنابراین برای افرادی که در طولانی مدت میخواهند از این کاور کفش استفاده نمایند، گزینه مناسبی نیست.

نایلون دستگاه کاور کفش مکانیکی

نایلونهای تکامل یافته تر نسبت به مدل قبلی، نایلونهای دستگاه کاور کفش مکانیکی یا T است. این نایلونها دارای گیره هایی هستند که جهت نصب روی دستگاه کاور کفش مکانیکی، طراحی شده اند.

چهار گیره تعبیه شده روی کاور کفش، داخل زبانه های چهارگوشه دستگاه قرار می گیرند. این باعث می شود تا کاور کامل کشیده و باز شده و فضایی جهت قرار دادن کفش در داخل آن، ایجاد شود. وقتی پا داخل این محفظه قرار می گیرد، کاور از گیره ها جدا شده و کفش رو می پوشاند.

ویژگی متمایز کننده نایلون دستگاه کاور کفش مکانیکی این است که مشکلات بر هم خوردن تعادل و تماس دست با کفش را که در نایلونهای یکبارمصرف اتفاق می افتد، از بین می برد. اما همچنان مشکل پاره شدن کفش هنگام تردد و چرخیدن آن به روی کفش به قوت خود باقی است.

نایلون دستگاه کاور کفش چسبی

مدل دیگری از کاورهای کفش، برای دستگاه کاور کفش چسبی طراحی شده است. این کاور، به صورت رولی بوده و خاصیت چسبندگی زیادی دارد. رولها داخل دستگاه قرار گرفته و به روی تشکی که جهت قراردادن پا تعبیه شده است، کشیده می شود.

هنگامی که کفش روی تشک قرار می گیرد، کاور دستگاه به کف کفش می چسبد و با بلند کردن پا، رول نیز با کفش به خارج دستگاه کشیده می شود. تیغه ای که در قسمت جلوی دستگاه تعبیه شده، کمک می کند تا بتوانید رول را برش داده و کفش را از دستگاه جدا سازید. اکنون کاور دستگاه، به کف کفش چسبیده و مانع تماس سطوح با کفش می شود.

نایلون کاور کفش دستگاه های حرارتی

اما باکیفیت ترین و مطمئن ترین کاور جهت ایزوله سازی کفش ها، کاور دستگاههای حرارتی است. مکانیزم عملکرد دستگاههای کاور کفش حرارتی، استفاده از حرارت جهت وکیوم سازی کفش ها می باشد. بدین خاطر، کاورهایی که برای این نوع دستگاهها طراحی شده اند از موادی ساخته شده که با حرارت بسرعت تغییر شکل داده و به شکل کفش در می آیند.

فقط کافی است پای خود را در مکانی که جهت قرار دادن کفش روی دستگاه کاور کفش حرارتی در نظر گرفته شده، فشار دهید. دستگاه شروع به فعالیت نموده و با تولید حرارت مناسب، کفش را وکیوم می سازد. از آنجا که کاور کفش حرارتی بر اثر دما تغییر شکل داده و شکل کفش را به خود می گیرد، کاملاً به کفش چسبیده و جدا شدن ناخواسته آن از کفش هنگام تردد تقریباً غیرممکن است و برای مشاغلی که افراد باید مدت طولانی از کاور کفش استفاده نمایند، بسیار مناسب می باشد.

همچنین همه نوع کفش با اشکال مختلف، از کفش های اداری گرفته تا کفش های ورزشی یا پاشنه دار، با این کاور کفش ایزوله شده و بدون نگرانی از جدا شدن می توانید تردد نمایید.

صحبت آخر اینکه با توجه به حساسیت کاور کفش های حرارتی به گرما، می بایست پس از خرید دقت نمایید که در جای خشک و خنک نگهداری شوند تا رولها فرم ظاهری خود را از دست ندهند.